سوابق دکتر آرام به همراه تست چاکرا با تحلیل رایگان
نوشته شده توسط : erwe

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافيزيك، فرا روانشناسي ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمينه‌هاي مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافيزيك، خودشناسي، مغناطيس درماني و تكنيك‌هاي ذهني ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

دکتر آرام در راستای فعالیت های خود در زمینه مغناطیس درمانی ، کتاب دستبند های مغناطیسی ، مغناطیس درمانی ، تاثیر آهنربا بر بیماریها را به رشته تحریر در آوردند و چندین سمینار در این راستا برگزار کردند.

افرادی که در دوره های مغناطیس درمانی دکترآرام شرکت می کنند، می توانند با تکنیک های مغناطیس درمانی روی افراد بیماری کار درمان را انجام دهند.
استاد آرام بیش از 50 جلد کتاب در زمینه های ذکر شده به رشته تحریر آورده اند.

دوره هاي آموزشي ايشان مي‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت كمك كننده ما باشد.
روش‌هاي ابداعي ايشان راهي ميانبر براي كنترل ذهن ،‌ آرامش و افزايش بهروري ذهني مي‌باشد.
از آنجايي كه مديريت ذهن مي‌تواند كارايي افراد را بيشتر كند روش هاي ايشان را مي‌تواند در بعد موفقيت،
شغل ، تحصيل ، سلامتي ،‌ و پيشگيري استفاده نمود.
کلاس های آموزشی استاد آرام:



دوره‌هاي طب انرژی، انرژي درماني و مديتيشن و هیپنوتیزم را در كشور هند گذرانده‌اند.
استاد آرام با آموزش خودهيپنوتيزم و دگرهيپنوتيزم فعاليتهاي خود را در این حوزه شروع نموده‌اند
و هم اكنون برروي تكنيك‌هاي ذهني خلق آینده  فعالیت مي‌كنند و دوره‌هاي خلق اینده را در مركز  به صورت آنلاین برگزار مي‌نمايند.

از ديگر دوره‌هايي كه ايشان برگزار مي‌نمايند روشهاي کار بر روی انرژی های بدن می‌باشد که می‌توان از طب انرژی در این مورد صحبت کرد.  تکنیک های طب انرژی بر اساس طب سوزنی و کار بر روی مریدین ها می‌باشد.تکنیک های فوق العاده جهت کار بر روی بدن و افزایش توانمندی های فردی.

تكنيك‌هاي مغناطيس درماني برگرفته شده از کتاب های مغناطیس درمانی كه روشهاي خود درماني،درماني روي ديگران، تاثير مغناطيس بر روي حيات و گياهان مورد بحث اين دوره ايشان مي‌باشد.

به سبب شناخت بیشتر می توانید به یوتیوب مراجعه کنید

کدامیک از دوره های دکتر آرام میتواند به من کمک کند؟

آموزش های دکتر آرام متنوع هستند. اما دوره هایی به شما پیشنهاد داده می شود که بتوانید حداقل ده برابر سرمایه گذاری که می کنید از آن بهره ببرید. این سه دوره برای همه افراد ضروری و اساسی هست.

اولین دوره ای که باید شرکت کنید تا بتوانید مشکلات و آلودگی های انرژی را  در درونتان پاک و تمیز کنید دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها است. این دوره فوق العاده به صورت غیر حضوری هست و میتوانید در هر جایی که هستید تمرینات آن را انجام دهید.

دومین دوره ای که باید بگذرانید دوره خلق آینده است. در دوره خلق آینده شما می توانید آینده تان را در سه بخش سلامتی، پول و ثروت، عشق و روابط بسازید و خلق کنید. دوره ای فراتر از انتظار و تصور شما. از تکنیک های این  دوره در طول زندگی تان می توانید بهره ببرید. انجام تمرین‌های دو دوره بالا می تواند تاثیرات شگرفی در ذهن و جسم شما ایجاد کند. با این دو دوره منتظر معجزه ای باشید!

دوره سوم برای کسانیکه که می خواهند کاری بیشتر از غصه خوردن و ناراحت بودن برای خود و نزدیکانشان انجام دهند. دورهای انرژی درمانی یا درمانگری است. شما از قدرت و نیروی که در درون تان هست خبر ندارید. از الان میتوانید تصور کنید دستان تان درد و ناراحتی های عزیزان تان را از بین می برد. ریشه درد را بخشکانید.

دوره خلق آینده و پاکسازی چاکراها (پاکسازی درون) و انرژی درمانی (درمانگری) به سبک پرانیک هیلینگ به صورت غیرحضوری و آنلاین هم برگزار می شود.

به سبب توضیح بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/dr-aram مراجعه کنید





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: